AllZorg

FAQ

Veelgestelde vragen

Op deze pagina hebben wij antwoorden geformuleerd op de meest gestelde vragen van onze online klanten. Staat uw vraag er niet bij? Aarzel niet om contact met ons op te nemen contact@allzorg.nl . Wij helpen u graag verder.

1. Bestellen

1.1. Hoe kan ik een artikel zoeken?

Door gebruik te maken van de tabs aan de linkerzijkant op de homepage of door een artikelnaam of deel van een artikelnaam in te voeren in de zoekmachine en op zoeken te klikken

1.2. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Wanneer u een artikelen wilt bestellen klikt u op “bestellen” vervolgens klikt u op “naar winkelwagen”. U kunt het aantal aangeven en u komt in een scherm waarin u uw naam en adresgegevens dient op te geven, hoe u wenst te betalen. Tevens controleert u in dit scherm uw bestelling.

1.3. Mijn account.

Op de pagina die verschijnt na aanmaken van "mijn account" kunt uw gegevens bekijken en eventueel wijzigen. Uw orderhistorie is daar zichtbaar en u kunt uw wensenlijstje bijhouden.

1.4 Aanmelden en afmelden Nieuwsbrief.

Op de homepage, links onderaan, kunt u zich aanmelden voor de nieuwsbrief. Tevens kunt u zich bij een bestelling aanmelden voor een nieuwsbrief.

Voor het afmelden van de nieuwsbrief kunt u onderaan elke nieuwsbrief op “afmelden” klikken.

Ook kunt u, wanneer u een account heeft, uw account wijzigen en de nieuwsbrief afmelden.

1.5. Kan ik ook artikelen huren bij Allzorg.nl?

Ja, u kunt bepaalde artikelen bij ons huren. Wilt u iets huren? Neem telefonisch contact met ons op.

1.6. Hoe kan ik een bestelling annuleren

Zodra u een bestelling wilt annuleren neemt u onmiddellijk contact op met de klantenservice. Is uw bestelling al verzonden kan er niet meer worden geannuleerd, wel kunt u na ontvangst conform onze voorwaarden de artikelen retour zenden.

1.7. Betaal ik de huurprijs per dag, per week of per maand?

Wanneer een artikelen gehuurd kan worden dan kan dit per week, per maand. De huurprijs die staat vermeld op de offerte. Maandelijks ontvangt u een factuur. Mocht u de artikelen voor de facturatiedatum retourneren, ontvangt u geen factuur.

 

2. Afleveren van uw bestelling

2.1. Levertijden

Bij artikelen die op voorraad zijn is de levertijd ongeveer drie tot vijf werkdagen. Mocht een artikel niet op voorraad zijn dan nemen wij contact met u op. De vervoerder kan ook 1 of 2 dagen extra transporttijd nemen.

2.2. Kan ik ook een artikel thuis laten bezorgen?

Elk artikel wat u bij ons besteld wordt bij u thuis bezorgd.

2.3. Kan ik mijn bestelling zelf ergens afhalen?

Nee, dit is niet mogelijk.

2.4. Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres dan mijn eigen adres laten bezorgen?

Ja, u kunt dit aangeven bij de bestelling. Dit kunt u invullen bij afleveradres.

2.5. Vertraging tijdens verzending.

Wij geven meestal een indicatie van de levertijd af. Wanneer een pakket wordt verstuurd krijgt u een e-mail met een code waarmee u meestal het pakket kunt volgen bij de transporteur.

2.6. Kan er ook geleverd worden buiten Nederland?

Ja, het kan. Er zijn 2 mogelijkheden: Wanneer u in België woont krijgt u het in België geleverd. Bestelt u met een Nederlands factuuradres en een afleveradres in België dan dient u telefonisch contact op te nemen i.v.m. de extra verzendkosten die voor België gelden. Alle andere landen zijn mogelijk echter met een telefoontje of een e-mail.

 

3. Betalen

3.1. Op welke wijze kan ik op de webwinkel betalen?

Met ideal, paypal, credit card, vooraf per bankbetaling, per factuur. Voor onze Belgische klanten mr Cash en creditcard. Sommige zijn niet geheel gratis.

3.2. Is mijn betaling van invloed op de orderverwerking?

Ja, de order wordt verwerkt nadat de betaling binnen is. Bij ideal kan dit onmiddellijk zijn, bij bankoverschrijving is dit afhankelijk van de datum van bijschrijven van uw orderbedrag bij onze betalingsprovider.

3.3. Wanneer moet ik betalen als ik onder rembours bestel?

De kosten van rembourszendingen zijn in verhouding zo hoog dat Allzorg deze vervoersoptie niet aanbiedt.

3.4. Zijn de vermelde prijzen inclusief BTW?

Al onze prijzen zijn inclusief BTW.

3.5. Is het veilig om via de site te betalen?

Ja, betalingen verlopen via onze betaalprovider MultiSafepay. Deze maakt gebruik van een beveiligde SSL-verbinding. Uw betalingsgegevens zijn hierdoor veilig.

 

4. Garantie en Service

4.1. Heb ik garantie op de door mij aangeschafte artikelen via de Webwinkel?

Ja, indien u aanspraak wilt maken op garantie, neem dan per e-mail of telefonisch contact op met de klantenservice.

4.2. Wat zijn de voorwaarden om een beroep te kunnen doen op garantie?

Wij leiden de garantietermijn af uit de gemiddelde levensduur van het betreffende product. Daarvoor hebben wij van u een geldig aankoopbewijs nodig. Neem bij vragen contact op met onze klantenservice 0345769120.

4.3. Welke service kan Allzorg.nl mij bieden?

Wij staan altijd voor u klaar om uw vragen te beantwoorden of om u te helpen met het vinden van de juiste producten of het adviseren welke producten bij u passend zouden kunnen zijn. U maakt zelf altijd de eindbeslissing. Wij kunnen hiervoor geen verantwoordelijkheid nemen.

 

5. Nieuwe klant en account

5.1. Waarom is het handig een "mijn account" aan te maken?

Op de pagina die verschijnt na aanmaken van "mijn account" kunt u uw persoonlijke gegevens bekijken en evt. wijzigen. Tevens kunt u zich aan- en afmelden voor de nieuwsbrief.

 

6. Informatie over producten

 

6.1 Ik wil informatie hebben over een product die ik wil aanschaffen bijvoorbeeld een rollator, een rolstoel. Bijvoorbeeld: welke (zit)hoogte heb ik nodig of een andere vraag.

Voor een antwoord op deze vragen kunt u een email sturen met uw vraag of vragen naar contact@allzorg.nl, de specifieke vragen worden beantwoord door onze adviseur en fysiotherapeut Bert Schoor.

Of heeft u een vraag over een aan te schaffen brace. Welke brace heb ik nodig of hoe bepaal ik de maat?

Heeft u al een advies van uw eigen fysiotherapeut dan kunt u de brace bij ons bestellen. Onze fysiotherapeut kan u behulpzaam zijn bij het bepalen van de maat.

 

7. Retourneren van artikelen

7.1. Binnen welke termijn kan ik artikelen retour zenden?

U kunt uw artikelen binnen 14 dagen na telefonisch aanmelden aan ons terugsturen. Deze telefonische aanmelding dient binnen 14 dagen na levering plaats te vinden. U kunt hiervoor van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 16.30 uur terecht op ons telefoonnummer 0345-769120

7.2. Komen alle artikelen in aanmerking om te worden geretourneerd?

Hygiëne artikelen kunnen niet geretourneerd worden. Hiertoe behoren o.a. ondergoed, bandages, borstkolven, verbandsloffen en toiletstoelen enz. Tevens kunnen artikelen welke speciaal voor u gemaakt zijn of voor u zijn aangepast of voor u zijn gepersonaliseerd niet worden geretourneerd.

7.3. Welke stappen moet ik ondernemen om een artikel te retourneren?

Na telefonisch overleg met onze klantenservice krijgt u een retournummer. De klantenservice vertelt u de details voor uw retour.

7.4. Aan welke voorwaarden moet ik voldoen om artikelen te kunnen retourneren?

Verzenden met Post.nl òf bij grotere pakketten via een andere transporteur, overleg hierover met ons is raadzaam. Ongefrankeerde retourzendingen worden in alle gevallen geweigerd.

7.5. Hoe verstuur ik mijn retourzending?

U dient uw pakket in de originele verpakking terug te sturen. Het retournummer heeft u ook nodig. Bewaar altijd uw verzendbewijs.

7.6. Welke termijnen zijn bij retouren belangrijk om in het oog te houden?

Alle artikelen welke u retour wilt zenden dienen binnen 14 dagen na melding bij ons binnen te zijn.

7.7. Hoe krijg ik mijn geld terug na mijn retourzending?

Nadat uw retourzending met retournummer* bij ons binnen is wordt deze gecontroleerd. Wanneer het artikel in onberispelijke staat/dit is in ieder geval niet gebruikt en na verdere controle, dan storten wij, binnen 14 dagen, uw aankoopbedrag terug. De retourverzendkosten zijn voor uw rekening. *De artikelen welke voor retourzending in aanmerking komen krijgen van de klantenservice een retournummer, zie 7.2

 

8. Niet tevreden

8.1. Ik heb nog vragen over mijn geleverde artikel of ben niet 100% tevreden.

Stuur ons direct een email met uw vragen. contact@allzorg.nl  Wacht u hier niet mee totdat uw ontevredenheid in ergernis uitmondt. Of dat u uw artikel niet meer gebruikt omdat u niet meer weet hoe u het moet gebruiken. Wij willen u graag helpen zodat u maximaal plezier en/of gebruiksgemak ondervindt van uw aankoop. Stel uw vragen, u krijgt zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 5 werkdagen antwoord. Vergeet niet in de email naast uw vraag, uw telefoonnummer, naam van het product ook de aankoopdatum te vermelden.

 

9. Transportkosten

9.1. Hoe variëren de transportkosten?

Vanaf € 3,95 dit is brievenbus post in Nederland.

9.2. Hoe weet ik van te voren wat ik aan transportkosten moet betalen?

Tijdens het bestelproces wordt er, voordat u afrekent, duidelijk getoond wat de kosten zullen zijn voor uw specifieke bestelling. Ons systeem berekent dit voor u.

9.3. Wat zijn de transportkosten voor het ophalen na het beëindigen van het huurcontract?

Na het beëindigen van het huurcontract wordt alles gratis bij u thuis opgehaald.

 

10. Huur

10.1. Kan ik ook artikelen huren?

Ja dat kan. Neem hiervoor contact op met de klantenservice 0345 769120.

10.3. Wat is de prijs die ik betaal voor het huren van artikelen?

Hiervoor dient u contact op te nemen met de klantenservice 0345769120.

10.4. Hoe wordt de huur berekend?

Bij het bestellen van een online huurartikel betaalt u vier weken huur vooraf, borg en eventueel transportkosten. Maandelijks ontvangt u een factuur voor de huur.

10.5. Hoe hoog is de borg?

Dit ligt aan de waarde.

10.6. Hoe beëindig ik de huur?

U beëindigt de huur door contact op te nemen met de klantenservice via 0345769120.

10.7. Hoe krijg ik mijn borg terug na beëindiging van het huurcontract?

Borg zal worden verrekend met facturen die nog niet zijn voldaan. Het eventuele restantbedrag zal aan u worden overgemaakt.

10.8. Waar vind ik de huurvoorwaarden?

De huurvoorwaarden krijgt u meegestuurd met de offerte.

 

Gewijzigd: 6 februari 2014